Обмін та повернення товару
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", покупець має право на:
- Обмін товару належної та неналежної якості.
- Повернення товару належної та неналежної якості.
Який товар підлягає обміну/поверненню?
Для обміну або повернення товару необхідно, щоб він відповідав наступним умовам:
- Наявність видаткової накладної.
- Товар має бути в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, а також не бути у вжитку.
- З моменту купівлі товару не минуло 14 днів.
Процедура повернення та обміну товару належної якості
- Повідомте про намір повернути або обміняти товар.
- Надайте номер декларації відправленої посилки та номер банківської картки для повернення коштів.
- Після отримання товару, протягом трьох робочих днів ми повернемо Вам гроші або надішлемо інший товар.
- Всі витрати на пересилку (послуги перевізників) та комісії за переказ коштів у цьому випадку покриває клієнт.
Процедура повернення товару неналежної якості
- Повідомте про намір повернути товар.
- Надайте номер декларації відправленої посилки та номер банківської картки для повернення коштів.
- Після отримання товару, протягом трьох робочих днів ми повернемо Вам гроші або надішлемо інший товар.
- Всі витрати на пересилку (послуги перевізників) та комісії за переказ коштів у цьому випадку покриваємо ми (за наш рахунок).
Куди відправляти товар для обміну/повернення?
Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту за наступними реквізитами:
- Отримувач: ПП АЛ-ГРУП
- Код ЄДРПОУ: 35544611
- Місто: Київ
- Відділення Нової пошти: №384
- Контактний телефон: (098) 359-68-13
- Контактна особа: Алєєва Ольга Леонідівна
Повернення коштів
Повернення коштів здійснюється на банківську карту покупця протягом 3 робочих днів з моменту отримання посилки продавцем на відділенні Нової пошти.