Обмін та повернення товару

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", покупець має право на:

  • Обмін товару належної та неналежної якості.
  • Повернення товару належної та неналежної якості.

Який товар підлягає обміну/поверненню?

Для обміну або повернення товару необхідно, щоб він відповідав наступним умовам:

  1. Наявність видаткової накладної.
  2. Товар має бути в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, а також не бути у вжитку.
  3. З моменту купівлі товару не минуло 14 днів.

Процедура повернення та обміну товару належної якості

  1. Повідомте про намір повернути або обміняти товар.
  2. Надайте номер декларації відправленої посилки та номер банківської картки для повернення коштів.
  3. Після отримання товару, протягом трьох робочих днів ми повернемо Вам гроші або надішлемо інший товар.
  4. Всі витрати на пересилку (послуги перевізників) та комісії за переказ коштів у цьому випадку покриває клієнт.

Процедура повернення товару неналежної якості

  1. Повідомте про намір повернути товар.
  2. Надайте номер декларації відправленої посилки та номер банківської картки для повернення коштів.
  3. Після отримання товару, протягом трьох робочих днів ми повернемо Вам гроші або надішлемо інший товар.
  4. Всі витрати на пересилку (послуги перевізників) та комісії за переказ коштів у цьому випадку покриваємо ми (за наш рахунок).

Куди відправляти товар для обміну/повернення?

Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту за наступними реквізитами:

  • Отримувач: ПП АЛ-ГРУП
  • Код ЄДРПОУ: 35544611
  • Місто: Київ
  • Відділення Нової пошти: №384
  • Контактний телефон: (098) 359-68-13
  • Контактна особа: Алєєва Ольга Леонідівна

Повернення коштів

Повернення коштів здійснюється на банківську карту покупця протягом 3 робочих днів з моменту отримання посилки продавцем на відділенні Нової пошти.