Девіз турецького бренду Hisar (Нізар) «Всі заслуговують на гарний і якісний дизайн» знаходить своє підтвердження в численних серіях столових приладів, які можуть задовольнити як готельні комплекси преміум-класу так і домашнього споживача.
Початок турецької компанії Hisar було покладено у 1968 році. Через 10 років завдяки ефективному використанню залучених інвестицій компанія збільшила виробничі потужності та провела модернізацію обладнання, що дозволило збільшити обсяг, розширити асортимент та покращити якість столових приладів, а також налагодити виробництво сталевого посуду. 1986 року компанія будує новий завод площею 25 тис. кв. м., що стало результатом стрімкого зростання попиту на продукцію цього турецького бренду.
Міжнародні мережі готелів Holiday Inn, Inter Continental, Hilton, Kaya Artemis Resort & Casino, Iberostar hotels & resorts, міжнародна мережа готелів класу «люкс» Four Seasons, мережа найбільших універмагів Європи El Corte Inglés, найбільший у світі виробник посуду зі скла та кришталю ARC International та інші компанії оцінили багаторічний досвід роботи фахівців Hisar, втілений в неперевершених і оригінальних столових приладах.
Турецький бренд Hisar використовує для виробництва своєї продукції 18/10 хромнікелеву нержавіючу сталь найвищої якості AISI 304, що випускається на заводах German Krupp Thyseen's. На сьогоднішній день компанія «Hisar» входить у топ 20 провідних компаній "Production Systems Catalog" IBM і в нечисленний список власників сертифікату якості ISO 9001 (Міжнародна організація стандартизації) у галузі виробництва посуду з нержавіючої сталі, який отримав одну з перших.
Численними міжнародними нагородами було відзначено дизайнерське бюро турецького бренду «Hisar» за новітні розробки: інтегрування в дизайн та створення столових приладів та посуду систему тривимірного 3D моделювання (CAD-CAM), найновішу та найбільш визнану сьогодні у світі технологію виробництва за допомогою комп'ютерного моделювання; декорування ювелірним камінням Swarovski Zirconia™; декорування золотом 24 карата шляхом гальванічного занурення; сатиноване полірування.
Можна з упевненістю сказати, що концепція розвитку турецького бренду «Hisar» - «Бути одним з 10 відомих і кращих світових брендів у нашій галузі», викладена на офіційному сайті компанії, має всі підстави стати найближчим часом реальністю, а можливо, і вже реальність .