Бренд Chef&Sommelier належить до одного з чотирьох основних брендів, що належать компанії ARC International. З дня свого заснування в 1825 році і до сьогодні кожен бокал, створений майстрами ARC International, був результатом трепетної любові до виноробства, як до мистецтва.
Всі колекції, представлені на ринку брендом Chef&Sommelier, - це результат тісної співпраці з шеф-кухарями та сомельє, які надихнули дизайнерів на створення сучасних, оригінальних та сміливих форм. Кожна колекція включає вичерпний спектр посуду, склянок і столових приладів, а також келихів для кожного сорту вина.
Для виробництва келихів Chef&Sommelier унікальний матеріал Kwarx, патент на який належить компанії ARC International. Kwarx дозволяє виготовляти прозорі блискучі келихи з протяжним кришталевим дзвоном. Маючи тонкі стінки і зовні не відрізняючись від кришталевих, келихи тим не менш досить міцні для використання в посудомийній машині.
Не секрет, що червоне та біле вино має подаватись у келихах різної форми. Але дизайнери бренду Chef&Sommelier разом із французькою асоціацією сомельє розробили келихи для кожного сорту вина. В принципі, бренд і створювався з метою вивести дегустацію вина в ранг високого мистецтва. Елітні келихи Chef&Sommelier розроблені таким чином, щоб повніше розкрити букет смаку та запаху, достатньо наситивши його киснем.
Серії келихів доповнені виробами з «шовкової» порцеляни, так називається матеріал Maxima, розроблений за унікальною технологією. Цей новаторський матеріал, спеціально розроблений для роботи шеф-кухарів та сомельє у закладах HoReCa преміум класу, дозволяє створювати елегантний, витончений професійний посуд, що відповідає найсуворішим гігієнічним та естетичним вимогам. У довершенні бренд Chef&Sommelier виробляє високоякісні столові прилади з нержавіючої сталі 18/10, що в дизайнерських рішеннях повністю відповідають колекціям келихів та посуду.
При всій широті асортименту келихів, столових приладів та посуду, барного скла незмінними залишаються люкс-якість матеріалу, ексклюзивні художні розробки та дизайнерські форми, високі гарантійні зобов'язання перед клієнтами.